تلاش برای به روز کردن تجهیزات پزشکی/ وضعیت کرونا در خوزستان افزایشی شده است

سرمست با اشاره به روند افزایشی وضعیت شیوع کرونا در خوزستان گفت: هر چند پیک جدید تاکنون شروع نشده اما باید خودمراقبتی ها با جدیت پیگیری شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمدحسین سرمست» در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز (چهارشنبه 22 تیر) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد اظهار کرد: وضعیت شیوع کرونا در خوزستان متاسفانه افزایشی شده است و هر چند پیک جدید تاکنون شروع نشده اما باید خودمراقبتی ها با جدیت پیگیری شوند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص واکسیناسیون دز چهارم افزود: آن چیزی که پیش بینی شده این است که در سال 1401 هر فرد باید یک دز واکسن بزند، خوشبختانه از نظر واکسیناسیون با مشکلی مواجه نیستیم و هر زمان رو به اتمام بود می توانیم با استفاده از زنجیره سرد دانشگاه از تهران واکسن وارد کنیم.

 

وی در خصوص بیمارستان هزار تخت خوابی عنوان کرد: این مطلب که در سفر ریاست جمهوری به استان مطرح شد موضوع جدیدی نیست این بیمارستان در دوره ریاست هشتم ریاست جمهوری به تصویب رسید اما همچنان اجرا نشد، ما به دنبال آن هستیم که این اتفاق صورت گیرد.

 

سرمست به دریافت وجوه نقدی جهت فرار مالیاتی توسط برخی پزشکان انتقاد کرد و ادامه داد: متاسفانه خوزستان به نسبت کشور وضعیت نامطلوبی دارد و جهت جلوگیری از این اتفاق باید عموم مردم همکاری کنند و هر کجا با چنین موضوعی مواجه شدند به دانشگاه معرفی کنند.

 

وی در خصوص مراکز بیماردرمانی غیرمجاز اضافه کرد: خوزستان رتبه اول کشور در زمینه پلمپ مراکز درمانی غیرمجاز را دارد و تاکنون 33 مرکز زیبایی که فعالیت های پزشکی غیرمجاز انجام می دادند پلمپ شدند.

 

سرمست خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی تجهیزات درمانی ما فرسوده هستند و در تلاش هستیم که بتوانیم هرچه بیشتر این تجهیزات را به روزتر کنیم.

 

کد خبر 1195737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha