پایبندی به عفت اجتماعی، افتخار بانوان ایرانی است

برنده گفت: پایبندی به عفت اجتماعی، افتخار بانوان ایرانی است و در تجمع «بانوان زهرایی» شیراز شاهد حضور مطلوب بانوان بودیم که نشان از توجه آنها به دفاع از حجاب و عفت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ترگل برنده»، امروز (چهارشنبه 22 تیر) در گردهمایی «بانوان زهرایی» شیراز گفت: گردهمایی ‌های عفاف و حجاب به مناسبت هفته «عفاف و حجاب» در نقاط مختلف استان فارس با هدف هویت ‌بخشی اجتماعی  برگزار می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس افزود: حفظ عفت اجتماعی از دغدغه بانوان محجبه است و این دغدغه تنها مخصوص بانوان چادری نیست.

وی اضافه کرد: حضور برخی از بانوان بدون چادر در گردهامایی های عفاف و حجاب گویای این مسئله است و حاکی از فطری بودن بحث عفاف و حجاب است و بانوان ایران اسلامی به این امر فطری علاقه و اقبال نشان می ‌دهند.

برنده تاکید کرد: پایبندی به عفت اجتماعی، افتخار بانوان ایرانی است و در تجمع «بانوان زهرایی» شیراز شاهد حضور مطلوب بانوان بودیم که نشان از توجه آنها به دفاع از حجاب و عفت اجتماعی است.

وی تصریح کرد: بانوان ایرانی در حوزه حجاب سعی دارند تا پیروان صادقی برای حضرت زهرا (س) باشند و فارغ از سلایق سیاسی، پای کار اهل بیت (ع) هستند.

 

کد خبر 1195762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha