حجاب و عفاف کانون خانواده ها را در برابر توطئه های دشمن حفظ می کند

حجت‌الاسلام هاشمی، به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به بنیان خانواده ها در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: حجاب یک ارزش بوده و با حفظ این ارزش باید در برابر توطئه های فرهنگی دشمن ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «هبت اله هاشمی»، امروز(22تیر)، با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه افلاک لرستان در مصاحبه تلویزیونی اظهارداشت:  وصیت نامه  شهدا در سه محور حرکت حول محور ولایت امام علی(ع)، خواندن نماز اول وقت و حفظ حجاب و عفاف خلاصه می شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بر ضرورت ترویح و حفظ فرهنگ حجاب و عفاف تأکید کرد و افزود: در این راستا باید به بیان آثار و برکات حجاب در جامعه پرداخته شود.

 

وی بی حجابی و رواج بدحجابی را توطئه دشمن خواند و گفت: بی حجابی سبب می شود دختران ما از فرهنگ ایرانی و اسلامی فاصله بگیرند.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه شهدای در لحظه شهید شدن دختران را به حفظ حجاب سفارش کرده اند، گفت: برای حفظ حجاب خیلی هزینه کرده ایم و امروز باید این فرهنگ به عنوان یک ارزش بین بانوان و دختران ما نهادینه شود.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن با ترویج بی حجابی و بد حجابی کانون خانواده ها را هدف قرار داده است و با حفظ حجاب و عفاف باید کانون خانواده ها را در برابر توطئه های دشمن حفظ کرد.

 

کد خبر 1195769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha