دانشجو معلمان سفیران فرهنگی آینده نظام تعلیم و تربیت هستند

آقایی جودکی، از دانشجو معلمان به عنوان سفیران فرهنگی آینده نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین این قشر در اولویت برنامه ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی آقایی جودکی»، امروز(22 تیر)، در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان لرستان با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، اظهارداشت: این تفاهم نامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انجام برنامه های فرهنگی بین دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران دانشگاه فرهنگیان منعقد شد.

 

وی افزود: امید است در سایه همکاری و تعامل بین دانشگاه و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بتوان در راستای خدمات رسانی به قشر ایثارگر و خانواده شهدا و جانبازان گام های مؤثری برداشت.

 

آقایی جودکی از دانشجو معلمان به عنوان سفیران فرهنگی آینده نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت: هدف ما این است که فرهنگ ایثار و شهادت را بین دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ترویج دهیم که این قشر بتوانند در تربیت نسل های آینده تلاش کنند و آیندگان را با فرهنگ ایثارو شهادت آشنا کنند.

 

کد خبر 1195771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha