سمینار رسانه، فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی در سنندج برگزار می‌شود

سمینار علمی رسانه، فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی روز پنجشنبه هفته جاری با حضور فعالان رسانه‌ای، فعالان فضای مجازی، مدیران استانی و کشوری در سنندج برگزار می‌شود.

منصور اولی، دبیر سمینار علمی رسانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: سیمنار رسانه، فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی با همکاری ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری کردپرس، با هدف افزایش غنای علمی در حوزه‌های رسانه‌ای و فضای مجازی و بررسی آسیب‌های این حوزه پنج شنبه ۲۳ تیرماه در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

 

 

وی افزود: این همایش شامل سخنرانی استادان و مسئولان مربوطه و همچنین دو پنل کاملا تخصصی در حوزه رسانه و فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی است که با حضور استاتید کشوری و استانی انجام و طراحی محتوا با هدف آموزشی و اطلاع‌رسانی شده است.

 

 

اولی اعلام کرد: دکتر منصور ساعی، دکتر سیدحسن موسی‌چلک، دکتر آزاده سالمی، دکتر احمد امانی، دکتر جعفر عبدالملکی، آقای مهدی دانش‌پور و آقای مختار جعفری از جمله ارایه دهندگان سخنرانی‌ها و مقالات علمی در این سمینار هستند.

 

 

وی گفت: شورای سیاستگذاری علمی این همایش از ماه‌ها قبل در مورد محتوا و مخاطبان این همایش برنامه‌ریزی کرده است. 

 

 

دبیر سمینار علمی رسانه با بیان اینکه حوزه سواد رسانه‌ای و مسائل فضای مجازی نیازمند نگاه علمی و تببین روشمند است، بیان کرد: هدف این سمینار تبیین این نگاه علمی است و امیدواریم تلنگری باشد برای اینکه فعالان مجازی و رسانه‌ای و همچنین جامعه‌شناسان و دلسوزان دانشگاهی مسائل این حوزه را با نگاه علمی‌تر دنبال کنند.

کد خبر 1195784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha