صرفه جویی در مصرف آب و برق در اولویت باشد

رضایی پور با تاکید بر اینکه صرفه جویی در مصرف آب و برق در اولویت باشد، بر افزایش سواد رسانه ای بین مردم و مدیران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا ، « عنایت رضایی پور» امروز(چهارشنبه، ۲۲ تیر) در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بر افزایش سواد رسانه ای بین مردم و مدیران تاکید کرد.


فرماندار بندرآستارا به جایگاه و اهمیت رسانه در دنیای امروزی اشاره کرد و افزود: در تمامی امور باید به نقش رسانه توجه ویژه‌ای داشته باشیم.


وی با تاکید بر اینکه مصرف برق، آب شرب و کشاورزی در آستارا باید مدیریت شود، تصریح کرد: صرفه جویی و مدیریت مصرف آب و برق باید در اولویت باشد تا شاهد قطعی در گرم ترین فصل سال نباشیم.


رضایی پور با اشاره به افزایش افراد مبتلا به کرونا و تعداد بستری ها در کشور و گیلان بر تزریق نوبت های یادآور واکسن به منظور مقابله با خطرات پیک هفتم کرونا ویروس تاکید کرد.

 

* با تلاش جهادی دستگاه های اجرایی مشکلات برطرف شود

« غلامرضا مرحبا » نیز در این جلسه از آسفالت معابر راه های روستایی آستارا خبر داد و افزود: در راستای تحقق وعده‌های داده شده به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.


نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت با بیان اینکه در برخی از مناطق شهرستان مشکل آب شرب داریم، تصریح کرد: با تلاش دستگاه های جهادی این مشکلات برطرف و به حداقل برسد.


مرحبا  بر مدیریت و صرفه جویی در مصرف برق در دستگاه های دولتی و مراکز آموزشی تاکید کرد.

 

*انتقاد امام جمعه آستارا از نابسامانی های فضای مجازی
حجت الاسلام « محمدجواد باقری ارومی »‌ نیز در  این جلسه به مشکل ترافیک در بلوار سفیر امید اشاره و بر حل این معضل تاکید کرد.


امام جمعه بندرآستارا از نابسامانی فضای مجازی انتقاد کرد و افزود: برخی با سیاه نمایی، تخریب و اهانت به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

 

*عدم توجه به فرهنگ عفاف و حجاب

« بهزاد قنبری» نیز در این جلسه از عدم توجه به فرهنگ عفاف و حجاب انتقاد کرد.


فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: متاسفانه برخی گروه های کوهنوردی و برنامه های فرهنگی و ورزشی توسط برخی سازمان های مردم نهاد و اداره ورزش و جوانان بدون رعایت شئونات اسلامی انجام می شود و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به صورت دغدغه مندانه و هدفمند در تمام حوزه ها وارد شده و مطالبه گری می کند.

کد خبر 1195786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha