لزوم مانع زدایی از مسیر توسعه صنایع استان/همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری کرمان باید دستاوردی داشته باشد

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان با برشمردن نیازهای اصلی صنایع استان و تاکید بر ضرورت تامین این نیازها گفت: همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری باید حتماً دستاوردهای چشمگیری برای استان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی عصر چهارشنبه(۲۲ تیرماه) در همایش بزرگ معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان در سخنان کوتاهی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش گفت: آرمان ها ما را ملزم می کند که واژه " می توانیم ها" را جدی بگیریم.

 

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیروی انسانی کارآمد، دانش، نقشه راه، تحول فکری و امنیت را از ضروریات توسعه برشمرد.

 

 

 

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان هم اعلام کرد: به سرمایه گذاران و تولید کنندگان واقعی اطمینان می دهیم قوه قضائیه حامی و پشتیبان آنها است.

 

 


 

وی همچنین تاکید کرد: چنانچه در میانه راه گره ای برای سرمایه گذار یا تولید کننده ای که ریسک پذیری مثبت داشته باشد، بوجود بیاید در حوزه قضایی حتی الامکان از آنها حمایت می کنیم.
 

 

 

 

مهندس طبیب زاده هم با بیان اینکه کرمان جمع همه پتانسیل ها است و فقط باید موانع را برداشت تا توسعه و پیشرفت را شاهد باشیم؛ افزود: تقویت، چابک سازی و تمرکز بر بهبود فضای کسب و کار  و کاهش پیچیدگی هابرای اخذ مجوز ها و تامین زیر ساخت های متناسب از جمله اهرم های لازم برای توسعه سرمایه گذاری است.

 

 


 

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان ضمن مطالبه موارد فوق از مسئولین؛ اظهار کرد: ما می خواهیم سنت شکنی کنیم و این همایش باید حتماً دستاوردهای چشمگیری برای استان داشته باشد.

 

 

 

وی راه اندازی خط یازدهم گاز به کرمان را برای صنایع ضروری دانست و افزود:  اگر در این مورد کوتاهی انجام شود چرخ های برخی از  صنایع استان از حرکت خواهد ایستاد.

 

 

 

طبیب زاده به نیاز استان و صنایع به انرژی برق هم اشاره و بیان کرد: در ماه های آینده کمبود انرژی نیز می تواند چالش بزرگ برای صنایع و توسعه سرمایه گذاری باشد.

 

 

 

گفتنی است؛ این همایش با حضور ۵۳ شرکت از ۱۵ استان اهدافی از جمله شناسایی فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت و کار آفرینی و اشتغال و ایجاد شبکه های همکاری های راهبردی کار آفرینان و فعالان اقتصادی و تجاری را دنبال می کند.

 

کد خبر 1195834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha