گسترش فرهنگ تشیع موجب ترس وهابیت شده است

حجت الاسلام مومنی مهم ترین دشمن فرهنگ ملی پیامبر ( ص) را تفکر موجود در حاکمیت آل سعود دانست و گفت: در سال های اخیر شاید رشد فرهنگ تشیع در قبایل وهابی ها هستیم و شیعه به سرعت در حال رشد هست و وهابی ها از این امر هراسان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام « سید حسین مومنی» در یادواره شهدای مظلوم منا استان گیلان که عصر امروز ( چهارشنبه، ۲۲ تیر) در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: "اگر کسی در حال احرام بمیرد گویا لبیک گو از دنیا رفته است".

استاد حوزه علمیه قم، دشمن اصلی پیامبر و تفکر اسلام را وهابیت دانست و افزود: وهابیت هر کسی که به پیامبر و امامان توسل کند را مشرک می‌ داند و  این تفکر از عبدالوهاب برخواسته است و این موضوع در فاجعه منا مشاهده شد.


استاد حوزه علمیه قم مهم ترین دشمن فرهنگ ملی پیامبر ( ص) را تفکر موجود در حاکمیت آل سعود دانست و تصریح کرد: در سال های اخیر شاید رشد فرهنگ تشیع در قبایل وهابی ها هستیم و شیعه به سرعت در حال رشد هست و وهابی ها از این امر هراسان هستند.

حجت الاسلام مومنی با بیان اینکه نام حجت بن الحسن در تمام دنیا برده شد و رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر فرمودند " شاهد اضمحلال تمدن فرهنگ غرب خواهیم بود"، افزود: این خطر را وهابی ها حس کردند و هم از لحاظ عقیدتی و هم فیزیکی تلاش کردند تا فرهنگ شیعه و تشیع را از بین ببرند و با ذکر امیر االمومنین و فرهنگ مهدوی می جنگند اما هیچ گاه موفق نخواهند بود.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: سرود سلام فرمانده موجبات وحشت را در دل وهابیت و دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد کرد  و دشمن به روش‌های مختلف در حال کارشکنی هستند و نمی‌خواهند نام امام عصر (عج) در جهان گسترش یابد.


وی با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن و روایات سه نوع هجرت اصغر، اوسط و اکبر داریم، اظهار کرد: آن کسی که در هجرت اصغر موفق شود در دو هجرت دیگر نیز موفق می شود و هجرت اوسط، هجرت مهمی است منظور  هجرت از نفس  است و دلبستگی  و ذره ای نفسانیات در وجود فرد نیست و کسی می تواند در این نظام مقدس کار کند که این هجرت ها را یکی پس از دیگری طی کرده باشد.

کد خبر 1195848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha