اطعام ۵ هزار نفر به مناسبت عید غدیر در کانون شهدای نظام آباد درگزین

کرمی از حضور ۸۰ نفر در طرح اوقات فرااغت کانون فرهنگی، هنری شهدای روستای نظام آباد خبر داد و گفت: سنت حسنه اطعام غدیر با پخت ۵ هزار وعده غذا در این کانون اجرا می‌شود.

غلامرضا کرمی در  گفتگو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به برگزاری پرشور جشن ولایت در عید غدیر خم اظهار کرد: مردم روستای نظام آباد قصد دارند با پخت بیش از 5 هزار وعده غذا، سنت حسنه اطعام غدیر را اجرا کنند.

مدیر کانون فرهنگی، هنری شهدای نظام آباد مسجد صاحب الزمان(عج) روستای نظام آباد شهرستان درگزین افزود: سال گذشته هم این کار با کمک خیران روستا انجام شده و علاوه بر مردم روستا، تعداد زیادی غذا در شهرستان درگزین اطعام شدند.

 کرمی با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت کانون فرهنگی، هنری مسجد روستای نظام آباد هم گفت: بیش از 80 دانش آموز دختر و پسر در کلاس‌های تابستانی کانون شهدای نظام آباد شرکت کرده‌اند.

وی مطرح کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت امسال با حضور پررنگ نونهالان در این روستا آغاز شده و  و فرصتی برای تربیت فرزندان و بهره‌مندی ااز کلاس‌هی متنوع است.

کرمی اعلام کرد: در کنار کلاس‌های قرآن و احکام، کلاس‌های ورزشی شامل فوتسال، والیبال و تنیس روی میز در سالن ورزشی روستای نظام آباد برگزار شده است.

پایان پیام/

 

کد خبر 1195854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha