۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و قرآنی در بشرویه اجرا می شود

مسئول تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: در شهرستان بشرویه از ابتدای دهه امامت و ولایت برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و قرآنی از جمله محفل انس با قرآن کریم، مسابقات فرهنگی، برپایی ایستگاه های صلواتی، اعزام روحانیون و ... در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام «هادی نودهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: تبیین واقعه غدیر و اهمیت مسئله امامت و ولایت از اولویت برنامه‌های فرهنگی محسوب می شود.

 

مسئول تبلیغات اسلامی بشرویه در ادامه بیان کرد: حکومت جمهوری اسلامی ایران حکومت علوی است و این حکومت با تفکر حضرت علی (ع) معنا می‌یابد بنابراین باید تبیین اهمیت ولایت و امامت مورد توجه قرار گیرد و نسل های آینده را با آموزه های دینی آشنا کنیم.

 

وی با اشاره به برنامه های دهه امامت و ولایت در بشرویه گفت: در شهرستان بشرویه از ابتدای دهه امامت و ولایت برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه فرهنگی و قرآنی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام نودهی ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، اعزام روحانیون به مساجد و محلات و روستاهای شهرستان و اجرای مسابقات فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه های دهه امامت و ولایت در بشرویه بوده است.

 

مسئول تبلیغات اسلامی بشرویه در خصوص طرح «10 شب جشن ولایت» عنوان داشت: این طرح به مدت 10 شب در 10 مکان مذهبی شهرستان بشرویه از ابتدای دهه ولایت و امامت در حال برگزاری است.

 

وی در پایان گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مراسم جشن عید غدیر، اجرای طرح اطعام غدیر در مساجد و هیئات مذهبی، برگزاری مراسم کاروان غدیر خم، شبیه خوانی غدیر و برگزاری کاروان های شادی غدیر در شهر و روستاهای شهرستان از دیگر برنامه های این دهه است.

 

 

کد خبر 1195884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha