طرح «اطعام علوی»  در مناطق مرزی زیرکوه اجرا می شود

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه گفت: طرح «اطعام علوی» به همت قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه به مناسبت عید غدیر در روستاها و مناطق محروم و مرزی این شهرستان با کمک خیرین اجرا می شود.

«جعفر علی آبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه کمک به نیازمندان و محرومان در این شرایط اقتصادی حاکم بر کشور را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه با اشاره به اینکه روز غدیر افضل اعیاد و روز شادی حقیقی اهل بیت(ع) است، گفت: غدیر متعلق به گذشته نیست و آینده ساز بوده و سرنوشت آینده بشریّت با غدیر پیوند خواهد خورده است.

 

وی در خصوص برنامه های گروه جهادی سردار شهید ناصری در دهه امامت و ولایت عنوان کرد: امسال خیلی متفاوت تر غدیر را برگزار خواهیم کرد و مقرر شده است در هشت روستای محروم شهرستان زیرکوه مراسم محوری غدیر را برگزار کنیم.

 

علی آبادی ادامه داد: فضاسازی و آذین بندی روستاها، برپایی جشن و اجرای برنامه های فرهنگی و اهدای جوایز در شب غدیر، اطعام مردم روستا در ظهر غدیر و شب غدیر و برپایی جشن عروسی 2 تن از ایتام تحت حمایت از مهم ترین برنامه های این گروه جهادی است.

 

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه با اشاره به طرح «اطعام علوی» گفت: این طرح به همت قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه به مناسبت عید غدیر در روستاها و مناطق محروم و مرزی این شهرستان اجرا می شود.

 

وی در پایان بیان کرد: با توجه به تاکیدات بر اجرای طرح اطعام در روز عید غدیرخم، خیرین می توانند جهت مشارکت در اجرای این طرح کمک های نقدی خود را به شماره 6037707000378087 به نام این گروه جهادی واریز کنند.

 

 

کد خبر 1195888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha