بهره‌برداری از دومین بیمارستان تامین اجتماعی در کومله لنگرود با نام شهید املاکی

ابراهیمی از بهره‌برداری دومین بیمارستان تامین اجتماعی در کومله شهر لنگرود با نام شهید املاکی خبر داد و گفت: درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای صومعه‌سرا، رضوانشهر، خمام و منجیل احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین ابراهیمی» شامگاه چهارشنبه( ۲۲ تیر) در گفت‌و‌گوی خبری ضمن اشاره به بازدید اخیر مدیرکل بازرسی تامین اجتماعی از مراکز بیمه‌ای و درمانی استان گیلان اظهار داشت: افزایش و رضایت خدمت‌رسانی، پیگیری روند تحقق سیاست‌های مقام معظم رهبری در حوزه درمان تامین اجتماعی استان گیلان از اهداف این سفر بود.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان ابراز داشت: مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات تامین اجتماعی در کنار بازدیدهایی که داشتند در مورد قصورها و عدم صیانت از اموال و دارایی‌های مردم در قالب فضاهای درمانی به خصوص شهر منجیل که تنها یک بیمارستان دارد یا بیمارستان حضرت رسول رشت تحقیقاتی را انجام داده و دستور بررسی بیشتر این موضوعات را صادر کردند.

 

ابراهیمی ابراز داشت: در راستای اهداف سازمان یعنی تحول، عدالت و اعتماد و خدمت‌رسانی بیشتر و راحتتر برای بیمه‌شدگان و اعضای سازمان تامین اجتماعی برنامه‌هایی را در استان گیلان دنبال می‌کنیم.

 

وی از بهره‌برداری دومین بیمارستان تامین اجتماعی در کومله شهر لنگرود با نام شهید املاکی در آینده نزدیک خبر داد و اذعان کرد: افتتاح آزمایشگاه زیست مولکولی درمانگاه شماره یک در هفته آینده و تکمیل، تجهیز و به روز رسانی بیمارستان حضرت رسول و افزایش تخت‌های بیمارستان از دیگر برنامه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان است.  


مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان ارتقا درمانگاه‌های لاهیجان و فومن را نیز مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: پیگیری احداث درمانگاه در شهرهای صومعه‌سرا، رضوانشهر، خمام و منجیل از دیگر برنامه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان محسوب می‌شود.

 

ابراهیمی با بیان اینکه قرار است در شیوه پرداخت داروهای تحت پوشش تامین اجتماعی اصلاحاتی انجام شود افزود: ارائه دارو به بیمه‌شدگان در مراکز ملکی تامین اجتماعی به صورت رایگان انجام می‌گیرد و در حال حاضر هزار قلم دارو تحت پوشش بیمه است.

 

وی با تاکید بر اینکه به زودی ۳۰۰ قلم داروی دیگر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در خواهد آمد خاطرنشان کرد: در صورتی که افزایش قیمت دارو اتفاق بیافتد مردم اطمینان داشته باشند که پرداخت اضافه از جیب آنان به هیچ وجه نخواهد بود بلکه توسط سازمانهای بیمه گر انجام می‌شود.  

 

کد خبر 1195895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha