مربیان فرهنگی و تربیتی، ظرفیت خوبی برای ارائه مفاهیم دینی هستند

به گفته حجت الاسلام احمدی، مربیان و فعالین فرهنگی باید جهادی عمل کنند و منتظر دستور یا بخشنامه از اداره و یا ارگانی نباشند و بتوانند از مهارت فراگرفته شده به بهترین نحو استفاده کنیم .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در اختتامیه اولین دوره طنز دینی برای مربیان و فعالین فرهنگی تربیتی ا تبریک دهه ولایت و امامت با اشاره به کاربردی بودن این دوره گفت: پایان این دوره پایان همکاری ما با مربیان دینی نیست، ما از ظرفیت و مهارت مربیان در سطح شهر استفاده خواهیم کرد تا یک فضای خوب و جذاب برای ارائه مفاهیم دینی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام سعید احمدی با اشاره به اینکه فضاهایی در سطح شهر داریم که همین جذابیت هایی که در دوره آموزشی بود و مهارتهایی که فراگرفتید برای ارائه مفاهیم دینی مناسب است ، گفت: فضای پارک بانوان فضای مناسبی برای ارائه مهارت مربیان و ارائه معارف دینی است و با همکاری شورای اسلامی شهر زنجان و شهرداری بتوانیم رسالت دینی و فرهنگی خود را انجام دهیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: ما باید در هر شهر و شهرستان و بخشی مربی برای ارتقاء معارف دینی داشته باشیم. برای برگزاری دوره طنز دینی برادران هماهنگی و برنامه ریزی لازم صورت گرفته است که به زودی برگزار خواهد شد .

 

وی با یادآوری اینکه با آموزش و پرورش هماهنگی هایی برای برگزاری جشن های تکلیف و دورهای اردویی در مدارس انجام شده است، گفت: در این دوران که دشمن سرمایه گذاری زیادی در بخش فرهنگی انجام داده و ما باید تلاش ویژه ای در این زمینه و جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن انجام دهیم.

 

به گفته حجت الاسلام احمدی، مربیان و فعالین فرهنگی باید جهادی عمل کنند و منتظر دستور یا بخشنامه از اداره و یا ارگانی نباشند و بتوانند از مهارت فراگرفته شده به بهترین نحو استفاده کنیم .

 

احمدی از تلاش اساتید در این دوره آموزشی که تلاش رسالت گونه و جهاد گونه و شبانه روزی در تربیت مربیان و فعالین فرهنگی داشتند و همچنین از همکاری شورای شهر و شهرداری و سپاه استان برای برگزاری دوره آموزشی طنز دینی قدردانی و تشکر کردند.

کد خبر 1195897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha