آموزش و یادگیری بنیان استحکام و تداوم زندگی زناشویی است

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر برپایی دوره آموزشی طلاق کوتاه مدت و راهکارهای آن گفت: ارتقاء سبک زندگی و ایرانی به عنوان یکی از مسائل مورد توجه با رویکرد آموزشی در میان کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده و توجه به حفظ و کیان آن به عنوان یکی از سرفصل های فعالیتی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ارتقاء سبک زندگی و ایرانی به عنوان یکی از مسائل مورد توجه با رویکرد آموزشی در میان کانون های فرهنگی هنری مساجد است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: آموزش نقش مهمی در رشد باورهای ایمانی و الهی در زندگی دارد، به همین منظور موسسه فرهنگی هنری افق البرز با همراهی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان دوره آموزشی کوتاه مدت با عنوان طلاق عاطفی و راهبردهای برون رفت از این مشکل را برپا می کند.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به سبک زندگی اسلامی و ایرانی عنوان کرد: این دوره با هدف حل و رفع مشکلات خانوادگی، توجه به ارکان خانواده همچنین حفظ روابط برنامه ریزی شده است. 

 

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: آموزش و یادگیری بنیان استحکام و تداوم زندگی زناشویی است، به ویژه آنکه به واسطه استحکام بنیان خانواده می توان انتظار جامعه ای پویا و سازنده داشت. 

 

گفتنی است، علاقمندان می توانند به این شماره 09108699322 به منظور اطلاع رسانی و ثبت نام در این دوره آموزشی ثبت نام نمایند. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1195902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha