برگزاری همایش دوچرخه سواری همزمان با دهه ولایت و امامت درکانون صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: همایش دوچرخه سواری همزمان با دهه ولایت و امامت کانون صیاد شیرازی ملایر برگزار می شود.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون صیاد شیرازی که  سال ۱۳۸۱ تاسیس شده و در حال حاضر نیز بیش از  ۸۰۰  نفر عضو دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی نازل ملایر به عنوان یکی از سه کانون معین در شهرستان ملایر است، افزود: این کانون از زمان تاسیس تا کنون در حوزه های مختلف فعالیتهای خوبی را به ثبت رسانده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر با بیان اینکه برنامه های دیگری نیز در فضای مجازی و به صورت حضوری در ایام فاطمیه در کانون داریم گفت: ختم قرآن و صلوات، طرح سه شنبه های تکریم، برنامه های فرهنگی و.. از مهمترین برنامه های این ایام توسط کانون شهید صیاد شیرازی در ملایر است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی ملایر با بیان اینکه این برنامه ها شامل ملودی خوانی و مدیحه سرایی است افزود: آذین بندی کوچه ها ، مساجد و اماکن عمومی  از دیگر برنامه ها است.

وی برپایی ایستگاه صلواتی و مولودی خوانی ، توزیع نذورات و ... را از دیگر برنامه های این کانون در اعیاد قربان و غدیر دانست و تصریح کرد: برگزاری همایش دو چرخه سری  با اهدای جوایزبه برگزیدگان از دیگر برنامه های این کانون در دهه ولایت است.

 ترکاشوند همچنین ازتوزیع یکصد بسته معیشتی و فرهنگی در ایام دهه ولایت در بین خانواده های نیازمند خبر داد و افزود: این بسته ها نیز به همت کانون و خیران تهیه شده است.

 

وی با بیان اینکه برنامه های دیگری نیز در فضای مجازی و به صورت حضوری در ایام  دهه ولایت و امامت  در کانون داریم گفت: ختم قرآن و صلوات، طرح سه شنبه های تکریم، برنامه های فرهنگی و.. از مهمترین برنامه های این ایام توسط کانون  شهید صیاد شیرازی در ملایر است.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب در این کانون خبر داد و  افزود: این نمایشگاه شامل محصولات فرهنگی و ملزمات حجاب است

 

کد خبر 1195995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha