مردم پاوه نماد تمامیت ارضی هستند

قاضی زاده هاشمی گفت: مردم پاوه نماد تمامیت ارضی هستند و ریخته شدن خون ۶۰۰ شهید در کنار هم نشان دهنده این است که در خط ولایت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزرای شبستان در کرمانشاه، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی  امروز روز پنجشنبه (۲۳)تیر ماهدر حاشیه سفر رئیس جمهور به کرمانشاه  به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان مرزی پاوه سفر کرد،گفت:هیات دولت در تمام سفر های استانی ۲ موضوع اصلی تامین مسکن و اشتغال فراگیر را به صورت ویژه بررسی خواهد کرد و در سفر امروز نیز این موضوع ها در اولویت هستند. 

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، افزود: در زمان دفاع مقدس والدین، همسران و فرزندان شهدا را بدرقه می‌کردند و عزیز خود را به خداوند هدیه کرده بودند. امروز میدان نبرد ما با دشمنان در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی ادامه دارد. مقام معظم رهبری می‌فرمایند که از خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان طلاییه داران ایثار و شهادت انتظار می‌رود در این مسیر هم در خط اول باشند. ما هم وظیفه داریم از حرمت خانواده شهدا و ایثارگران دفاع کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد:مشکلات شهرستان  پاوه و در خواست های مردم در نشست های مقدماتی سفر قبلا بررسی شده و امروز مطالبات را برای ارائه به دستگاه های اجرایی جمع بندی می کنیم تا بتوانیم مشکلات مردم این شهرستان مقاوم وولایتمدار را حل کنیم.

 

قاضی زاده هاشمی ،تصریح کرد:در تمامی سفرهای استانی تاکید داریم که پنج درصد از منازل ساخته شده در طرح جهش ملی مسکن در اختیار خانواده ایثاگران و۱۰ درصد از اعتبارات حوزه اشتغال به خانواده ایثارگران اختصاص یابد.

 

معاون رئیس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار کرد:مردم پاوه نماد تمامیت ارضی هستید و ریخته شدن خون ۶۰۰ شهید در کنار هم  نشان دهنده این است که در خط ولایت هستند و  ان شاالله ما هم در دولت به وظایف خود عمل کنیم و حضور ما هم ابلاغ سلام و درود به شما است و هم اینکه مطالب و خواسته های شما را بررسی کنیم.

 

گفتنی است، قاضی زاده هاشمی امروز در بدو ورود به شهرستان در محل یادمان شهدای پاوه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند با قرائت فاتحه شهدا را یاد کرده و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید بیعت نمودند.

کد خبر 1196015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha