نهادینه کردن حجاب در جامعه باید از خانواده آغاز شود// دشمن درصدد ضربه زدن بر بنیان خانواده است

سردار کریمیان با بیان اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به جامعه است و از هر حربه و ترفندی برای رسیدن به اهداف خودش استفاده می کند، گفت: نهادینه کردن حجاب در جامعه باید از خانواده آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، صبح امروز(۲۳ تیر) در همایش پیاده روی خانوادگی با تبریک هفته عفاف و حجاب و فرارسیدن عید سعید غدیر، اظهار کرد: حضور همه شماعزیزان در این برنامه بیان کننده پیام‌های های متعددی است.

 

سردار« قدرت الله کریمیان» یادآور شد: شرایطی بر جامعه دارد حکم فرما می‌شود که درصدد تغییر برخی از ارزش‌ها در جامعه است به خصوص در حوزه عفاف و حجاب که می توان با یک برنامه ریزی مناسب و ارائه برخی راهکار ها، بسیاری از برنامه ریزی های دشمنان که درصدد کم رنگ شدن حجاب در جامعه است را نقش برآب کرد.

 

وی افزود: دشمن درصدد ضربه زدن به جامعه است و از هر حربه و ترفندی برای رسیدن به اهداف خودش استفاده می کند، در حوزه حجاب نیز  با ارائه یک برنامه فرهنگی مدون می توانیم جامعه را تغییر باطنی ظواهری منفی مصون بداریم.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: دشمن تمام قد برای براندازی کشور ما پای کار آمده است و با هدف قرار دادن خانواده ها و مادران سعی در ضربه زدن بر بنیان خانواده را دارد.

سردار کریمیان بیان کرد: ارزش و قدر زنان و مادران ما همان وقار و متانت آنان هست که دشمن روی همین موضوع متمرکز شده است و تمام تلاش خود را در راستای جدا کردن زنان از ارزشهای اسلامی بکار خواهد گرفت.

 

وی افزود: امروز خانواده در غرب کارکرد خود را از دست داده است و فقط به عنوان یک همزیستی مسالمت آمیز در کنار یکدیگر روزگار سپری می کنند عشق و محبت جایگاهی در بین خانواده غربی ندارد.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: امروز دشمن با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی سعی در رخنه کردن در بنیان خانواده را دارد و با تولید محتواهای غربی درصدد کم رنگ کردن بنیان خانواده است.

 

وی بیان کرد: اگر بنیان خانواده مورد لطمه واقع شود بسیاری از معضلات اجتماعی رخ خواهد داد که باید در این راستا خانواده ها همت مضاعفی را از خودشان نشان دهند و نگذارند دشمن به اهداف شوم خودش برسد.

 

سردار کریمیان ابراز کرد: دست‌اندرکاران و مسئولان این امر باید فلسفه  و زیبایی های حجاب را در جامعه بازگو نمایند و جامعه را از پیامدهای داشتن حجاب آگاه نمایند، چرا که بدانید وآ گاه باشید دشمن با نقشه های شوم خودش اهداف بزرگی را در سر می پروراند.

کد خبر 1196020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha