توزیع ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی

سرپرست فرمانداری فاروج گفت: در مرحله اول توزیع اعتبارات در کمیته برنامه ریزی شهرستان، ۸۲۰ میلیارد ریال در بین دستگاه ها توزیع شد.

«عبدالرضا فرزانه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: اعتبار 660 میلیارد ریالی سال گذشته شهرستان به انضمام 90 میلیارد ریال اعتبارات محرومیت زدایی بود که امسال بدون این ردیف، تاکنون 820 میلیارد ریال در بین دستگاه ها توزیع شده است.

 

سرپرست فرمانداری فاروج، سفر هیات دولت به استان را زمینه ساز جهش قابل توجه شاخص ها در استان و شهرستان عنوان کرد و گفت: ثمره این سفر 12 هزار میلیارد اعتبار بوده که تاکنون برای هفت هزار میلیارد طرح ها، تعیین تکلیف شده است.

 

فرزانه افزود: یکی از این طرح ها استخر شنای فاروج است که برای آن 150 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

 

وی گفت: برای شهرستان، 31 طرح را از این محل تامین اعتبار کردیم و چون طرح ها به نام است امکان جا به جایی اعتبار و اختصاص رقم شهرستان به شهرستان یا طرح دیگر نیست.

 

سرپرست فرمانداری فاروج افزود: با توجه به اینکه هنوز مجموع رقم اختصاص یافته به طرح های شهرستان ابلاغ نشده از اعلام آن خودداری می کنیم و در زمان ابلاغ این ارقام و طرح ها به اطلاع مردم می رسد.

 

فرزانه با اشاره به تمدید دوماهه اعتبارات سال گذشته بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها با پیگیری اعتبارات جذب نشده در مدت زمان باقی مانده در ارتقای شاخص ها بکوشند.

 

کد خبر 1196023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha