گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دامغان برگزار شد

جلسه گردهمايي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان دامغان با حضور مدير ستاد کانون هاي فهما استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛ حجت الاسلام«سید علی موسوی» در گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان دامغان در شهر کلاته رودبار ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: کانون های مساجد دهه امامت و وولایت را یک فرصت برای خدمت به اهل بیت بدانند و برای بزرگداشت غدیر تلاش ویژه داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان با اشاره به آغاز چهارمین رویداد ملی فهما از روز میلاد حضرت رضا(ع) اظهارداشت: انتظار می رود کانون های مساجد امسال نیز مشارکت خوبی در این رویداد ملی داشته باشند و در گام اول رواق های مدر نظر خود را انتخاب کنند.

 

وی نگاه تخصصی و کیفی در فعالیت‌های میدانی کانون های مساجد را از اهداف اصلی چهارمین رویداد فهما اعلام کرد و افزود: این رویداد با توجه به محوریت امام جماعت در فعالیت مسجد و بر اساس بیانیه گام دوم ، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین تجربه برگزاری سه رویداد قبلی و استفاده از  نظرات تخصصی کارشناسان و کانون های فعال تدوین شده است.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: چهارمین دوره این رویداد همانند سال گذشته در سه شبستان و دوازده رواق برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان با بیان اینکه اوقات فراغت و کلاس های تابستانی یکی از مهمترین برنامه های کانون های مساجد است،گفت: مدیران کانون ها کلاس های تابستانی خود را در رواق دانش ثبت کنند و گزارشات مربوطه را در این رواق بارگذاری کنند.

 

وی بیان کرد: فعالیت‌های مختلفی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» طراحی شده است که هرکدام از این برنامه‌ها با هدف تحقق جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، ترویج معارف اسلامی، مهارت‌آموزی و نشاط بخشی در تابستان ۱۴۰۱ در سطح کانون‌های مساجد سراسر استان اجرایی می‌شود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به مشکلات اعتباری چند سالی هست که در حوزه فرهنگ نیز وجود دارد اظهارامیدواری کرد: در دولت مردمی نگاه ویژه تری به مساجد صورت پذیرد.

کد خبر 1196033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha