معرفی خادمیار رضوی آران و بیدگل به عنوان بانوی موفق اجتماعی در حوزه رسانه

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل از معرفی خادمیار رضوی این شهرستان به عنوان بانوی موفق اجتماعی در حوزه رسانه خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته ملی عفاف و حجاب، جشن بزرگ خانوادگی «حامیان حجاب» با حضور آیت‌الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در اصفهان و حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان، فرماندار و کفیل نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در ورزشگاه شهید ناصرفکری کاشان برگزار شد.

 

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این مراسم «حرمت السادات متولی» به عنوان بانوی عفیف و موفق اجتماعی در حوزه رسانه معرفی و تجلیل شد.

 

آذرباد ادامه داد: حرمت السادات متولی، خادمیار رضوی و فعال حوزه خبر و رسانه، اهل شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل است.

 

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: این خبرنگار توفیق همکاری افتخاری با آستان نیوز و فعالیت رسانه ای با خبرگزاری های مختلف از جمله شبستان، باشگاه خبرنگاران جوان، فارس، تسنیم، ایسنا، ایکنا، رضوی و غیره را دارد.

 

آذرباد افزود: کسب رتبه نخست جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، رتبه دوم سومین دوره جشنواره خبرنگاران برتر رضوی سراسر کشور ، رتبه دوم نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان در مرداد ۱۳۹۳ در بخش موضوعی «سنت های آیینی » با اثر«مراسم سنتی مذهبی خیمه‌کوبی در نوش آباد » از جمله افتخارات این خبرنگار در سال های گذشته است.

کد خبر 1196052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha