حکومت ایران اسلامی ادامه راه انبیا و اولیا/کانون های مساجد باید به امکانات و تجهیزات روز مجهز باشند

حجت الاسلام اصغری گفت: حکومت ایران اسلامی ادامه راه انبیا و اولیا است و امام خمینی (ره) با حرکت و قیام خود زمینه سعادت دنیوی و اخری ملت ایران را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «محمود اصغری» امروز (23 تیرماه) در افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان سرعین گفت: کانون های مساجد در فعالیت های فرهنگی مساجد نقش تعیین کننده دارد به ویژه در مناطق روستایی به عنوان تنها مرکز فرهنگی شناخته می شوند.

 

امام جمعه سرعین تصریح کرد: حکومت ایران اسلامی ادامه راه انبیا و اولیا است و امام خمینی (ره) با حرکت و قیام خود زمینه سعادت دنیوی و اخری ملت ایران را فراهم کرد.

 

وی اعلام داشت: دشمنان تلاش می کنند تا با رخنه نفوذ در میان مردم زمینه نامید اکردن آنها را به ویژه نوجوانان و جوانان را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام اصغری افزود: امروز باید مراکز فرهنگی همچون کانون های مساجد به امکانات و تجهیزات روز مجهز باشند تا در زمینه جذب نوجوانان و جوانان موفق تر عمل کنند.

 

امام جمعه سرعین بیان کرد: دولت مردمی امروز با سازش ناپذیری در برابر دشمنان علیرغم همه تهدیدها و مشکلات، مقاوم و محکم ایستاده اند.

 

حجت الاسلام اصغری با اشاره به اینکه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد دست راست ائمه جمعه هستند، تاکید کرد: مسئولان کانون ها بایستی برنامه ریزی جدی در جهت احیا و تقویت کارکردهای مساجد داشته باشند.

کد خبر 1196060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha