غیرت مردان و عفت زنان ایرانی از مهمترین مصادیق حکومت دینی و اسلامی است

سردار مرادحاجتی گفت: بی شک از مهمترین مصادیق حکومت دینی، ملی و اسلامی ما غیرت مردان و عفت زنان ایرانی است که دشمن را اذیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، سردار عبدالرضا مرادحاجتی امروز (پنجشنبه ۲۳ تیر) در اجتماع بزرگ بانوان زینبی که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) خوزستان، با اشاره به نقشه دشمنان برای سست کردن بنیان خانواده‌ها اظهار کرد: اگر وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنید وجه مشترک همه آنها رعایت تقوا، عفت و پاکدامنی، حجاب و اطاعت از ولایت فقیه است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: دشمنان به سراغ امور مشترک ما با دنیا نمی‌روند بلکه دنبال گزینه‌هایی هستند که ما بر آنها تعصب و حساسیت داریم و آنها خوب می‌دانند که فرق ایران اسلامی با همه دنیا همین مواردی است که ما بر آنها تاکید می ورزیم.

 

وی خاطر نشان کرد: بی‌شک از مهمترین مصادیق حکومت دینی، ملی و اسلامی ما غیرت مردان و عفت زنان ایرانی است که دشمن را اذیت می‌کند.

 

سردار مرادحاجتی اضافه کرد: غیرت مردان ایرانی را دشمنان در زمان جنگ دیدند و لمس کردند و ضربه‌اش را خوردند و عفاف و حجاب زنان و دختران ما هم مثل خاری در چشم حاکمان کشورهایی است که اساس خانواده هایشان بر ابتذال و بی‌حیایی شکل گرفته و از هم پاشیده است.

 

وی عنوان کرد: حال که همه چیز را از دست داده می‌بینند، قصد دارند جوامع سالم بشری دنیا را با خودشان همسو کنند که کسی بر طبل بی‌حیایی شان نکوبد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اضاغه کرد: در طول تاریخ ایران، زنان و دختران ما حتی در دوران شاهان ستمگر و خوشگذران، بر عفت و حجاب شان تعصب داشتند و اینک که جامعه و بنیان خانواده در کشور ما بر پایه خون شهدای جوان وطن رشد کرده این حساسیت‌ها و تعصبات دینی و ملی دوچندان شده است.

 

وی با بیان اینکه ما از نسل جوان خود کمی فاصله گرفتیم و دشمن از همین فاصله‌ها به داخل جامعه ما نفوذ می‌کند ادامه داد: ما باید خودمان را به دختران جوان و حتی کم حجاب نزدیک کنیم و نگذاریم که ماهواره‌ها و گوشی‌های موبایل جای ما را برایشان پر کنند و ابتذال غرب را به خوردشان بدهند.

 

سردار مرادحاجتی یادآور شد: دین اسلام و همین فرهنگ دفاع مقدس و زندگی مادران شهدا لبریز از عبرت است به شرطی که بدانیم و بتوانیم با زبان هنر و رسانه این همه ظرفیت را به نسل امروز انتقال دهیم.

 

در پایان این مراسم از بانوان و دختران محجبه و مومنه شاغل در شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

 

کد خبر 1196061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha