ضرورت تخصیص تسهیلات و اعتبارات ویژه ای به شهرستان سرپل ذهاب

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: با توجه به وجود مشکلات در شهرستان امیدواریم رئیس جمهور در این سفر با مشاهده مشکلات و وضعیت موجود تسهیلات و اعتبارات ویژه ای به شهرستان اختصاص دهد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در حاشیه سفر رئیس جمهور به شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سفر رئیس جمهور به سرپلذهاب فرصتی مغتنم برای مشاهده مشکلات از نزدیک است و انتظار می رود تصمیمات و توجه ویژه نسبت به مطالبات مردم و مسئولین اتخاذ شود.

 

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: مردم این دیار در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن بعثی جانانه ایستاد، از جان خود گذشتند تا آرامش و امنیت را برای کشور رقم بزنند و اینکه مستحقق توجه ویزه دولتمردان هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: سرپل‌ذهاب در زلزله سال ۹۶خسارت‌های فراوانی دیدو وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در مناطق زلزله‌زده یکی از دغدغه‌های مردم در این شهرستان است که نیاز است مسئولان ارشد نظام از آن باخبر شوند.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب،تصریح کرد: مشکل آب آشامیدنی مناطق روستایی ، اراضی کشاورزی جامانده از طرح سامانه گرمسیری ، امهال و بخشودگی تسهیلات زلزله ، فضاسازی و مبلمان شهری ، مساجد و ادارات نیمه کاره از مهمترین مشکلات شهرستان است که مطرح خواهد شد و انتظار می رود توجه و تصمیمات ویژه را اعمال کنند.

 

امام جمعه سرپل ذهاب ، اظهار کرد:امیدورایم قدوم رئیس جمهور منشاء خیر و برکات برای شهرستان مظلوم سرپل ذهاب شود تا مشکلات مردم به زودی حل و فصل گردد.

 

گفتنی است، دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سرپل ذهاب در جوار بقعه احمد ابن اسحاق (ره)، دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی مشکلات مردم سرپل ذهاب از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به شهرستان سرپل ذهاب خواهد بود.

 

 
کد خبر 1196066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha