تجمع بزرگ سادات حسینی شهر آوه

خلیقی از برگزاری جشن بزرگ عید غدیر و تجمع بزرگ سادات حسینی شهر آوه به همت هیئت امنا و کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع آوه خبر داد.

«عباس خلیقی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم به برنامه های ترتیب داده شده برای این ایام اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: جشن بزرگ عید غدیر خم همراه با تجمع بزرگ سادات حسینی شهر آوه برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع آوه، افزود: این جشن در روز دوشنبه 27 تیر ماه 1404 از ساعت 10 در مسجد جامع آوه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تبیین فرهنگ غدیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: این ایام فرصت مناسبی برای اشاعه این فرهنگ متعالی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوانان است که کانون های فرهنگی هنری در این راستا فعالیت های گسترده ای دارد.

 

خلیقی با بیان اینکه این برنامه معنوی به همت هیئت امنا و کانون فرهنگی هنری مسجد جامع آوه برگزار می شود، اضافه کرد: در پایان شرکت کنندگان در این مراسم بر سر سفره اطعام میهمان هستند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع آوه ادامه داد: سخنرانی، مدیحه سرایی، جشن و شادی و مسابقه از برنامه های این روز است.

کد خبر 1196074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha