ضرورت تلاش نهادهای فرهنگی و تشکل‌های مردمی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

خضوعی با اشاره به ضرورت توجه به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده گفت: نهادهای فرهنگی و تشکل‌های مردمی در این خصوص با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها به ویژه رسانه‌های نوین و فضای مجازی اهتمام لازم را داشته باشند.

«فرحناز خضوعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده است بنابراین انتظار است نهادهای فرهنگی و تشکل‌های مردمی با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها به ویژه رسانه‌های نوین و فضای مجازی اهتمام لازم را داشته باشند.

 

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز افزود: عفاف و حجاب نماد دینی، ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد انقلابی‌گری است بنابراین دشمنان سعی دارند ارزش‌های الهی و دینی انقلاب و جایگاه بسیار مهم عفاف و حجاب را به عناوین مختلف کمرنگ کرده یا از بین ببرند و این اقتدار را بشکند.

 

وی با اشاره به اینکه غفلت و کوتاهی به ویژه از سوی مؤمنان، متدینان و جوانان مورد قبول نیست اضافه کرد: در این راستا برای سال جاری با استفاده از تجارب سال گذشته برنامه‌های اجرایی پیش‌بینی و تدارک دیده شده است.

 

دبیر ستاد عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ابراز کرد: از جمله این برنامه‌ها اجرای ویژه برنامه‌های هفته عفاف و حجاب، برگزاری نمایشگاه، نشست ادبی، کارگاه آموزشی فضای مجازی جهت آشنایی بیشتر با فضای مجازی، مسابقه کتابخوانی، تهیه پوستر، کلیپ، موشن گرافی و پادکست و نشر در فضای مجازی، برگزاری اردوهای فرهنگی هنری، شب شعر، برپایی نمایشگاه کتاب و اهدای کتاب در مصلی نماز جمعه و ... است.

 

کد خبر 1196075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha