اعتبارات تملک دارایی های خوسف ۳۷ درصد افزایش یافت

ایمانی گفت: اعتبارات تملک دارایی های شهرستان خوسف نسبت به سال گذشته بیش از ۳۷ درصد افزایش پیدا کرده است لذا قنات روستای کلاته شمس با همکاری بسیج سازندگی احیا و مرمت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی ایمانی» امروز (23 تیر) در بازدید از روستای کلاته شمس با اشاره به اینکه دولت مردمی، انقلابی و جهادی سیزدهم برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود، اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی مکلف هستند برای رفع محرومیت از شهرستان تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 

سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی های شهرستان نسبت به سال گذشته بیش از 37 درصد افزایش پیدا کرده است، افزود: این اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان هزینه خواهد شد.

 

ایمانی اظهار داشت: با توجه به اینکه کشاورزی به عنوان شغل اکثر مردم شهرستان است، برای ایجاد ارزش افزوده و احیای و مرمت قنوات کار جهادی لازم است.

 

سرپرست فرمانداری خوسف در پاسخ به طرح مشکلات مربوط به منطقه حفاظت شده آرک و ایجاد مشکلات برای مردم در جهت الحاق اراضی خاطرنشان کرد: مسئله محیط زیست در راستای چرخه طبیعت حائز اهمیت است و مشکلات مطرح شده با نگاه به حفظ محیط زیست منطقه بررسی خواهد شد.

 

وی همچنین از پیگیری رفع مشکلات ارتباطی این روستا خبر داد و ادامه داد: با پیگیری از اپراتورهای همراه و اداره کل فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات این موضوعات به زودی مرتفع خواهد شد.

 

ایمانی با اشاره به ظرفیت بسیج برای رفع محرومیت در شهرستان افزود: کار جهادی نیروهای مخلص بسیج، زمینه افزایش تعداد پروژه و کاهش هزینه های دولت را فراهم کرده است.

 

 

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: با تخصیص اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های شهرستان، قنات روستای کلاته شمس با همکاری بسیج سازندگی احیا و مرمت می‌شود.

 

در این بازدید «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی استان گفت: اقتصاد مردمی یکی از اهداف سازمان بسیج سازندگی است و در این راستا پروژه ها و طرح های متعددی در روستاها اجرایی می‌شود.

 

وی از اعلام آمادگی بسیج سازندگی برای احیاء و مرمت قنات و لوله کشی به اراضی کشاورزی روستا خبر داد و ادامه داد: بر اساس نظر جهاد کشاورزی این پروژه قبل از تخصیص اعتبار به صورت دیون اجرایی خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی و صندوق های مرتبط در اختصاص تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات تبصره 16 هیچ محدودیتی ندارد، ادامه داد: سه هزار میلیارد ریال تسهیلات به این بخش برای استان خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

 

هنری ادامه داد: تسهیلات خرید پنل خورشیدی به تعداد دو هزار و ۹۰۰ عدد به خراسان جنوبی تخصیص پیدا کرده است و این تسهیلات به افراد نیازمند در روستاها داده خواهد شد.

 

 

کد خبر 1196099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha