همه جامعه بايد مدافع و مراعات‌كننده عفت عمومی باشند

حجت الاسلام نصیرالاسلامی با تأكيد بر اينكه عفت عمومي مختص زنان نيست و به مردان نيز بايد در زمينه عفاف تذكر داد، گفت: همه جامعه بايد مدافع و مراعات‌كننده عفت عمومی باشند.

حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، با تأكيد بر اينكه عفت عمومي مختص زنان نيست به مردان نيز بايد در زمينه عفاف تذكر داد، گفت: همه جامعه بايد مدافع و مراعات‌كننده عفت عمومی باشند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حجاب یکی از عوامل تحکیم خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی است.

 

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت:حیا و حجاب موضوع مبهمی نیست، پوششی است که به زنان و دختران وقار می‌بخشد و پادزهری در مقابل تهاجم فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: عفاف و حجاب را اگرچه زینت بخش انسانیت می‌دانند، اما حجاب زیبا و مناسب زنان و دختران علاوه بر اینکه حریم پاکی‌هاست و به آن‌ها وقار می‌بخشد، صفای ظاهر و باطنش دوچندان می‌شود.

 

وی بیان کرد: حجاب فقط در پوشش نیست و در کلام، نگاه، رفتار و کردار ساری و جاری است، وقتی توصیه به حجاب می شود همه این موضوعات مدنظر قرار می گیرد و با این تعریف فقط شامل بانوان نمی شود.

 

حجت‌ الاسلام نصیرالاسلامی در پایان گفت: ویژه برنامه‌ ای با موضوع عفاف و حجاب در بقعه متبرکه امامزاده بی بی رشیده سلام الله علیها شهرستان چرام برگزار شد.

کد خبر 1196126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha