فعالان حوزه روابط‌ عمومی‌ پرچمداران جهاد تبیین هستند

حیدری با اشاره به نقش اطلاع رسانی در راستای تحقق جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب، گفت: فعالان حوزه روابط عمومی نقش مهمی در جهاد تبیین برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» امروز (پنجشنبه ۲۳ تیر) در همایش تجلیل از روابط عمومی‌های این استان که در سالن ابن سینای رحمتیه برگزار شد، اظهار داشت: جهاد تبیین نیازمند رزمنده است و اصحاب رسانه و روابط عمومی ها خط مقدم این جهاد هستند از همین رو فعالان حوزه روابط عمومی ها باید یک مرکز پمپاژ امید باشند و برای هر کاری یک پیوست فرهنگی تدوین کنند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای امیدآفرینی باید از تمام ظرفیت‌های تبلیغی استفاده کرد و برای تحقق این مهم برنامه‌های کوتاه، میان و بلندمدت تبیین کرد.

 

وی تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم بارقه امید در دل مردم ایجاد شد از همین رو باید با اقدامات موثر این امید، عمق بخشی شود.

 

حیدری با اشاره به هجمه‌های دشمن در آسیب زدن به انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان و ناامیدسازی و ایجاد یاس از راهبردهای دشمن به شمار می‌رود.

 

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است برای امیدآفرینی باید از همه ظرفیت های تبلیغی استفاده کرد و در این میان رسانه ها روابط عمومی ها جایگاه ویژه ای دارند.

 

حیدری بابیان اینکه کار جزیره‌ای سودمند نیست، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید هر هفته بر روزی یک موضوع متمرکز شوند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری اطلاع رسانی خدمات دولت را از دیگر وظایف روابط عمومی ها برشمرد و گفت: به جای اردوکشی و شعار بسیاری از طرح های عمرانی استان فعال شده است و تعدادی از این طرح ها در هفته دولت افتتاح می شود.

 

حیدری خاطرنشان کرد: اقامه نماز اول وقت و به جماعت در دستگاه ها و ادارات استان از اهمیت بالایی برخوردار است از همین رو مسئول روابط عمومی باید نسبت به پخش اذان اهتمام ورزد و بهسازی فضای نمازخانه را در دستور کار قرار دهد.

 

کد خبر 1196142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha