خبر خوش رئیس کمیته امداد کشور برای مددجویان/ ۴٠ هزار مددجو صاحب خانه می‌شوند

بختیاری گفت: ۴۰ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از علی آباد کتول، «سیدمرتضی بختیاری» امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از ۱۵۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان گلستان که به صورت متمرکز در روستای «آشوربای» این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: ۴۰ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور ساخته می‌شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در جلسه تسهیم و تعیین واحدهای مسکونی برای سراسر کشور از ۴۰ هزار واحد مسکونی، سهم استان گلستان ۹۰۰ واحد شد اما با پیگیر فرمانده سپاه نینوا ۳۰۰ واحد دیگر به آن اضافه خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: بنابراین تلاش می کنیم تا با کمک سپاه یکهزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان ساخته شود.

 

بختیاری در بخش دیگر سخنانش رزمایش کمک مومنانه را یکی از جلوه های ایثار و همدلی در کشور عنوان کرد و گفت: با همه گیری کرونا جلوه هایی از ایثار و همدلی در کشور ایجاد شد و در روزگاری که دنیا مشکل ماسک داشت اما در ۵۳ هزار پایگاه بسیج رزمایش های کمک مومنانه رقم زده شد.

 

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی قرارگاه مشترک امام حسن مجتبی (ع) کار بسیار بابرکتی از سوی فرمانده کل سپاه بود که همه دستگاه های اجرایی را وارد عرصه کرد و خیر و برکت فراوانی در پی داشته است.

 

کد خبر 1196178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha