مجلس نمی‌خواهد فضای مجازی و صفحات اجتماعی را محدود کند

حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: طرح و بحث فضای مجازی که دو ماهه باید به نتیجه می‌رسید، بنا به برخی دلایل ۲ سال در مجلس مغفول مانده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام«مرتضی آقاتهرانی» امروز در همایش ارائه مطالبات فرهنگی و اجتماعی جوانان گلستانی و جشنواره امیدهای انقلاب و تجلیل از ۱۰۰ جوان برتر گرگان گفت: تمام تلاش های در حال انجام در مجلس شورای اسلامی بر این مبنا  انجام می شود که مجلس نمی‌خواهد فضای مجازی و صفحات اجتماعی را محدود کند بلکه هدف اصلی، مدیریت و صیانت از مردم به خصوص جوانان است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: طرح و بحث فضای مجازی دو سال در مجلس مغفول مانده بود که این زیبنده نمایندگان جهادی و مجلس جهادی نیست.

 

وی ادامه داد: یکی از مباحثی که به جد در حال پیگیری آن هستیم مقوله تسهیل در ازدواج جوانان است و اهتمام همه نمایندگان در این است که گره ها و مشکلات فراروی این سنت نبوی کاهش یابد.

 

حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: موضوع افزایش جمعیت و جلوگیری از پیر شدن جمعیت ایران یکی دیگر از دغدغه ها نمایندگان به ویژه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس است و برنامه ها و قوانین خوبی تصویب شده که باید در اجرا نظارت ها تقویت شود.

 

وی افزود: مطالبات و خواسته های مردم باید برآورده شود، با گذشت حدود نیم قرن از انقلاب برخی از مطالبات مردم بر زمین مانده است که باید با رفع کم کاری ها و همت جهادی آنها را به سرمنزل مقصود برسانیم.

 

کد خبر 1196186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha