دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ علوی است

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی و بهره برداری از طرح های فرهنگی و عمرانی به مناسبت عید غدیر گفت: دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ علوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام سعیدی» در جریان افتتاح و راه اندازی از مجموعه ورزشی و تفریحی در منطقه اسلام آباد کرج که پنجشنبه ۲۳ تیر انجام شد گفت: توجه به عید غدیر به عنوان مهمترین عید مسلمانان اهمیت بسیاری دارد. 

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی کرج با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی و بهره برداری از طرح های فرهنگی و عمرانی به مناسبت عید غدیر گفت: دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ علوی است.

 

وی ادامه داد: بهره برداری از دو مجموعه ورزشی و تفریحی در منطقه اسلام آباد کرج با همراهی و همکاری خیران و نیکوکاران محقق شده است.

 

وی اظهار کرد: شهر کرج ۶ برابر استانداردهای موجود از امکان کاربری تجاری و صنعتی برخوردار است ولی از حیث حوزه فرهنگی با هدف ارتقاء روحیه مردم منفی ۶ است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر کرج رویکرد خود را محرومیت زدایی قرار داده است به ویژه آنکه عید غدیر بهترین فرصت برای بهره برداری از این طرح های فرهنگی است. 

 

 

کد خبر 1196194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha