تکمیل پروژه راه آهن غرب کشور نیازمند اعتبار بالایی است

آیت الله رئیسی گفت: تکمیل این پروژه اعتبار بالایی نیاز دارد و قطعا در این سفر نمی‌توان تمام اعتبارات پروژه را تامین کرد و به دنبال این هستیم که بتوانیم از راه‌های مختلف اعتبار لازم برای این پروژه را تامین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امشب در نشست خبری که در پایان سفری یکروزه به کرمانشاه برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به ضرورت  تکمیل راه آهن غرب کشور ،گفت: ما هم بر ضرورت و اهمیت این پروژه تاکید داریم .

 

رئیس جمهور، افزود: ما معتقدیم راه‌اندازی  پروژه راه آهن غرب کشور هم در بحث جابجایی کالا و صادرات و هم در بحث جابجایی زوار عتبات عالیات می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

 

وی خاطر نشان کرد: مطالعات ما نشان می‌دهد که این پروژه جزو چند پروژه مهم ریلی کشور محسوب می‌شود .

 

آیت الله ریسی تصریح کرد: برای استان کرمانشاه که ظرفیت بسیاری برای مرکزیت صادرات و ارتباط با کشورهای مجاور را دارد، تکمیل راه های مواصلاتی و راه آهن در اولویت اجرایی شدن قرار می گیرد. 

 

رئیس جمهور ،اظهار کرد:ایجاد اشتغال پایدار از اولویت اصلی استان کرمانشاه است و ۲۰۰ طرح در بخش های مختلف برای توسعه استان کرمانشاه تصویب شد که طرح های اشتغال زا سهم بیشتری را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 1196206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha