طبخ و توزیع ۷ هزار پرس غذای نذری همزمان با عید غدیر در صومعه‌سرا

بذله گفت: همزمان با عیدغدیر خم بیش از هفت هزار پرس غذا پخت و بین عموم مردم توزیع می‌شود.

«سیدیاسر بذله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر، طرح بزرگ «ضیافت علوی» با طبخ و توزیع هفت‌هزار پرس غذای گرم برای سومین سال متوالی در صومعه‌سرا اجرایی می‌شود.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا افزود: این هفت هزار پرس غذا به همت جمعی از خیران، مردم نیکوکار و اعضای هیئت رزمندگان اسلام با هدف پاسداشت واقعه غدیر و گرامی‌داشت سنت ائمه اطهار(ع) مبنی بر اطعام مؤمنان در روز عید غدیر توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه در این طرح 14 گروه جهادی دخیل هستند گفت: تا کنون چهار راس گوسفند و یک راس گاو به همت خیرین شهرستان خریداری شده است و همچنان جمع‌آوری نذورات ادامه دارد.

 

بذله با اشاره به اینکه اطعام مؤمنان در روز عید غدیر ریشه در سنت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارد تصریح کرد: امام صادق(ع) در روایتی بیان می‌کنند که «غذا دادن به یک مؤمن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک‌میلیون پیامبر و صدیق «در رأس آنها خود ائمه معصومین» و یک‌میلیون شهید «در رأس آنها حضرت عباس و شهدای کربلا» و یک‌میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: خیرین برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۱۲۸۴۲۳۵۵ تماس حاصل و یا نذورات خود را به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۲۳۵۴۹۱  به نام هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا واریز کنند.

کد خبر 1196236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha