برپایی دعای کمیل در ۲۰ نقطه از مکه مکرمه

چهارمین دعای کمیل در ۲۰نقطه از مکه مکرمه و با حضور حجاج ایرانی برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، چهارمین مراسم روحبخش دعای کمیل زائران ایرانی مصادف با 15 ذی‌الحجه در 20 هتل‌ محل استقرار حجاج ایرانی در مکه مکرمه برگزار می‌شود.
دعای کمیل به شکل متمرکز از سوی بعثه مقام معظم رهبری در سه هتل بزرگ مکه نیز برنامه‌ریزی شده است. حجت‌الاسلام والمسلین سیدعبدالفتاح نواب،‌ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ساعت 20:30 بوقت محلی( 10 بوقت تهران) در مراسم دعای کمیل هتل «هالیدی این» مکه که پذیرای 30 کاروان زیارتی است، به سخنرانی می‌پردازد. دعای کمیل نیز با نوای گرم حاج میثم مطیعی، مداح نام‌آشنای کشور قرائت می‌شود. شروع این مراسم  با اجرای حسین محمدرضایی و تلاوت قرآن سیدحمیدرضا مقدسی خواهد بود.
هتل ویولت 1 که پذیرای 20 کاروان زیارتی از کشور است، میزبان دومین مراسم متمرکز دعای کمیل در ساعت 22 خواهد بود. حجت‌الاسلام والمسلمین صمدی یزدی، خطیب بعثه مقام معظم رهبری در این مراسم سخنرانی می‌کند و حاج علی فراهانی، از مداحان پیشکسوت بعثه به قرائت دعای کمیل می‌پردازد.
در مراسم دیگر در هتل میدان که با تلاوت قرآن هادی موحد امین برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی به سخنرانی می‌پردازد و در ادامه حاج حمید رمضانپور قرائت دعای کمیل را بر عهده خواهد داشت.
یادآور می‌شود، مراسم‌های دعای کمیل در 17 هتل دیگر نیز با سخنرانی روحانیون یکی از کاروان‌ها و قرائت دعای کمیل از سوی مادحان اهل بیت(ع) برنامه‌ریزی شده است تا تمام حجاج ایرانی بیت‌الله الحرام در فضای ملکوتی مکه مکرمه همصدا با نجوای دعای کمیل امیرمؤمنان(ع) با پروردگار کعبه مناجات کنند.
 

کد خبر 1196247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha