مردم در تشخیص صلاحیت‌ها  به شورای نگهبان کمک کنند

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: مردم در تشخیص صلاحیت‌ها باید به شورای نگهبان کمک کنند و مردم و رهبری همیشه از شورای نگهبان خواسته اند تا نگذارند افراد نالایق وارد مبارزات انتخاباتی شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران استمرار راهبرد مبارزه نرم امام هادی (ع) برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمای امام زمان (عج) است اظهار داشت: گسترش تشیع در ایران مدیون امام کاظم علیه السلام و فرزندان و نسل مبارک آن حضرت در هجرت سادات موسوی به ایران است.

 

وی با اشاره به اینکه پیام غدیر این است که سیاست و دیانت از هم جدا نیست و حکومت حق حاکمی است که از سوی خداوند تعیین شده باشد افزود: غدیر پیام آور حکومت الهی و عدل علوی است و جمهوری اسلامی ایران به محتوای غدیر تکیه دارد و ولایت فقیه جامع الشرایط برگرفته از ولایت امامان علیه السلام و ولایت الهی است که امام خمینی (ره) آنرا به میدان عمل آورد.

 

حجت الاسلام فتاح دماوندی با بیان اینکه هر کس از پیروان علی علیه السلام است، جزو حزب الله هستند و حزب الله همیشه غالب و پیروز است گفت: ویژگی حزب الله مرز بندی شفاف با حزب شیطان و دشمنان خداست و اساس ایمان همین مرزبندی روشن است.

 

امام جمعه دماوند بیان داشت: ما باید در اقتصاد قوی بشویم و بر اقتصاد درون زا و برون نگر تمرکز کنیم، تک محصولی نگهداشتن اقتصاد ایران و تکیه به فروش نفت ما را عقب نگه داشته است، اگر به تولید داخلی اهمیت می‌دادیم و همه چیز را به برجام متوقف نمی‌کردیم، اکنون وضعیت اقتصادی بهتری داشتیم، اینطور نیست که هر کشوری که با آمریکا رابطه داشته باشد، مشکلات اقتصادی اش حل می‌شود، ترکیه به آمریکا اعتماد کرد اما اکنون دچار تورم بسیار بالایی است.

 

خطیب نماز جمعه دماوند عنوان داشت: مردم و رهبری همیشه از شورای نگهبان خواسته اند تا نگذارند افراد نالایق وارد مبارزات انتخاباتی شوند، مردم در تشخیص صلاحیت‌ها باید به شورای نگهبان کمک کنند.

 

حجت الاسلام فتاح دماوندی با تاکید بر اینکه بیمه‌های اجتماعی باید گسترش پیدا کند و همه افراد باید سعی کنند خود را بیمه کنند، سازمان تأمین اجتماعی بازویِ تحقق عدالت اجتماعی در کشور است، افزود: شهرستان دماوند از بیمارستان و درمانگاه تأمین اجتماعی محروم است، از دولت محترم تقاضا داریم به این محرومیت پایان دهند.

 

امام جمعه دماوند گفت: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران و هم پیمانانش خواب از چشم صهیونیست‌ها و دولت‌های غربی ربوده بوده است و حضور ایران در بیخ گوش صهیونیست‌ها در دریای سرخ و باب المندب، زنگ خطری برای آنهاست تا دست از پا خطا نکنند و هدف رئیس جمهور آمریکا از سفر به خاورمیانه اعلام حمایت از دولت‌های وابسته به غرب و تنفس مصنوعی دادن به رژیم صهیونیستی است، ترویج ایران‌هراسی و تهدید ایران برای کوتاه آمدن در مذاکرات و رفع تحریم‌ها از اهداف و راهبردهای همیشگی آمریکاست.

کد خبر 1196299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha