برگزیده شدن مشاور امور بانوان شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان

مشاور امور بانوان شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یکی از برگزیدگان کشوری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت : مشاور امور بانوان شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یکی از برگزیدگان کشوری شد.

 

"علیرضا راشکی" اظهار داشت: وی یکی از 6 بانوی برگزیده در سطح مشاورین امور بانوان شرکت های استانی ، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بود .

 

وی افزود: ارج نهادن به نقش ویژه و  تسهیل و پشتیبانی از زنان کار آفرین و صنعت گر در رونق تولید و اشتغال زایی در سطح شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان از شاخص های انتخاب ، مشاور بانوان این شرکت به عنوان یکی از 6 برگزیده کشوری بود.

 

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از وی در نشست بانوان صنعت گر موفق مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور تقدیر شد.

 

راشکی یاد آور شد: در این نشست معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور ،چند تن از نمایندگان بانو در مجلس شورای اسلامی از جمله رییس فراکسیون بانوان ، معاون کسب و کار وزیر صمت ،معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و مشاور امور بانوان و خانواده سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز حضور داشتند.

کد خبر 1196306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha