دین اسلام بدون امامت و ‌ولایت ناقص است

حجت الاسلام غبیشاوی دین اسلام را بدون امامت و ‌ولایت ناقص خواند و گفت: واقعه غدیر از محورهای وحدت جامعه اسلامی است و این رویداد مهم و تاریخی در امتداد نبوت، اکمال دین و میراث ماندگار پیامبر اسلام (ص) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۲۴ تیر) در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر اظهار کرد: واقعه غدیر از محورهای وحدت جامعه اسلامی است و این رویداد مهم و تاریخی در امتداد نبوت، اکمال دین و میراث ماندگار پیامبر اسلام (ص) است.

 

خطیب نماز جمعه آبادان با بیان اینکه غدیر تنها یک حادثه و ‌واقعه نیست بلکه تاریخی است که باید هزاران بار خوانده شود افزود: غدیر ادامه رسالت پیامبر اسلام (ص) و مهر تائیدی بر شایستگی، ‌ایمان و اخلاص مولای متقیان امیرالمومنین (ع) است.

 

وی دین اسلام را بدون امامت و ‌ولایت ناقص خواند و تصریح کرد: آن قدر این مسئله اهمیت دارد که پیامبر اسلام (ص) اگر به این دستور الهی عمل نکند، گویی رسالت خود را انجام نداده است.

 

حجت‌الاسلام غبیشاوی ضرورت ترویج ارزش‌های دینی را بسیار مهم برشمرد و اضافه کرد: مراسم عید غدیر در سال جاری باید باشکوه تر از سال‌های قبل برگزار شود.

 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله حجاب و عفاف اشاره کرد و ادامه داد: ریشه برخی آسیب‌ های اجتماعی در جامعه عدم رعایت عفاف و حجاب است.

 

امام جمعه آبادان یاد آور شد: در جامعه‌ ای که حجاب و عفاف در بین زنان و مردان وجود نداشته باشد، خطر آنان را تهدید کرده و افراد احساس آرامش نمی‌کنند.

 

کد خبر 1196308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha