قانون شوراها در خصوص تائید صلاحیت افراد باید اصلاح شود

حجت الاسلام عادل پور خواستار اصلاح قانون شوراها در خصوص تائید صلاحیت افراد در ورود به شورای اسلامی شهر شد و گفت: اعضای شورای شهر وکلای مردم هستند و به نظر می‌رسد نظارت کافی در تائید صلاحیت‌ها انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمدجواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه ۲۴ تیر) در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه خرمشهر که در مصلای مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر اظهار کرد: غدیر مسئله مهم و تاریخی است که نباید آن را فراموش کرد.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر افزود: غدیر باید برجسته شود و این موضوع در روایت‌های ائمه اطهار (ع) بسیار سفارش شده است.

 

وی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: دستگاه قضایی باید بدون هیچ مماشاتی و با قاطعیت با مفاسد اقتصادی مبارزه کند.

 

حجت الاسلام عادل پور خواستار اصلاح قانون شوراها در خصوص تائید صلاحیت افراد در ورود به شورای اسلامی شهر شد و ابراز کرد: اعضای شورای شهر وکلای مردم هستند و به نظر می‌رسد نظارت کافی در تائید صلاحیت‌ها انجام نشده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و ادامه داد: از روز تاسیس شورای نگهبان در سال ۵۹ هجمه‌های سنگینی علیه این نهاد ایجاد شد که تا به امروز ادامه دارند.

 

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر لزوم ورود شورای نگهبان و بررسی مسائل شورای اسلامی این شهر اضافه کرد: اعضای شورا وکیل مردم هستند و بسیاری از خدمات همانند عمران و خدمات شهری به عهده آنها است. 

 

وی با تقدیر از اقدامات سربازان گمنام امام زمان در اداره اطلاعات و دادستانی برای بازداشت‌های اخیر در شورا و شهرداری یاد آور شد: شورای شهر نیز باید نظارت خود را بر طرح‌ها و دخل و خرج شهرداری داشته باشد.

 

کد خبر 1196312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha