دشمنی شناسی برای انجام به وظیفه لازم است/جنگ جمعیتی دشمن در برابر اسلام

حجت الاسلام فرهنگ گفت: دشمنی شناسی برای انجام به وظیفه دینی و ملی و جلوگیری از انجام توطئه آنان لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «علیرضا فرهنگ« صبح روز جمعه در سخنرانی دعای ندبه شهر اژیه با اشاره به توطئه دشمنان برای تحریف از حق اظهارداشت: دشمنی ها با ایجاد انحراف در امر ولایت آغاز و همین موضوع در عصر حاضر نیز شرایطی ایجاد کرده تا دشمن اهداف خود را بر بستر آن ایجاد کند.

 

مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان افزود: تفرقه بین سنی و شیعه در جامعه اسلامی و بین مسلمانان نمونه ای از اقدامات صورت گرفته آنان برای انحراف و تحقق اهدافشان است.

وی ادامه داد: اتحاد و همدلی بین اعضای جامعه و اینکه دل های ما در مسیر الهی یکی شده باشد آنگاه نفوذ دشمن رقم نمی خورد.

 

حجت الاسلام فرهنگ با بیان اینکه نفوذ به واسطه تفرقه تسهیل می شود، تصریح کرد: دشمنی شناسی برای انجام به وظیفه دینی و ملی و جلوگیری از انجام توطئه آنان لازم است تا اینکه خود را گرفتار سختی ها نکنیم.

وی هدایت و نجات بشری را به واسطه ارتباط با اهل البیت(ع) و حرکت در مسیر غدیرخم بیان کرد و یادآورشد: تربیت شخصیت های مهم در راستای همین انس با اهل البیت(ع) و ولایت مداری بوده است.

 

جنگ جمعیتی دشمن در برابر اسلام

 

مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به توطئه دشمن در ایجاد جنگ جمعیتی و اقتصادی گفت: کاهش ازدواج، فرزندآوری، افزایش سقط جنین و همچنین تلاش برای دوری از تربیت دینی در جنگ جمعیتی رقم می خورد.

وی ادامه داد: تربیت نیروی متعهد و کادرسازی در جامعه اسلامی و مقدمه سازی برای ظهور امام زمان(عج) موضوعی است که دشمن با آن مخالفت کرده و به همین خاطر فرهنگ ما را تحت تاثیر قرار داده تا اینکه از آن دور شویم.

 

حجت الاسلام فرهنگ مشکلات معیشتی در جامعه را موجب سختی زندگی مردم خواند و اذعان داشت: جنگ اقتصادی با هدف ایجاد ناامیدی و سختی زندگی مردم از سوی دشمن رقم خورده است.

وی اضافه کرد: به واسطه جنگ اقتصادی زمینه سازی برای انحراف و ناامیدی توسط دشمن برنامه ریزی شده اما آنان بدانند که این اقدامات آنان با وجود خون شهدا و عفت و حیا مردم ایران به نتیجه نمی رسد.

حجت الاسلام فرهنگ ایستادگی ملت ایران را عامل شکست مقاومت دشمن خواند.

کد خبر 1196322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha