تشکیل شورای گردشگری در آستارا

مرحبا از تشکیل شورای گردشگری در بندر آستارا خبر داد و گفت: آستارا از لحاظ تاریخی و طبیعی غنی است و ما از این‌ها غافل شده‌ایم که باید از ظرفیت‌های گردشگری بهترین استفاده را در راستای جذب گردشگر و اشتغال‌زایی برای جوانان ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «غلامرضا مرحبا» در نشست دبیر و اعضای کارگروه‌های مجمع مشورتی نظام مسائل این شهرستان با وی که در محل دفتر مراجعات مردمی برگزار شد، اظهارکرد: جوانان ظرفیت بسیار عظیم و ارزشمند هستند که باید از این ظرفیت در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: به نظرم انگیزه مقام معظم رهبری از ارائه بیانیه گام دوم انقلاب و طرح این موضوع این بود که جوانان به ارزش و جایگاه خود را واقف شوند و بدانند که چه جایگاه ارزش و اعتباری دارند و چه مسئولیت‌ها و وظایفی بر عهده آنها است و در راه رسیدن به اهداف انقلاب باید چه کارهایی را انجام دهند.

 

وی بر تبیین بیانیه یه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب زنده است و هرگونه حرکت و اقدامی که برای رسیدن و تحقق بخشیدن به بیانیه باشد مغتنم است و باید تلاش‌ها را در این راستا انجام داد.

 

مرحبا با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های بندر آستارا گردشگرپذیر بودن است، تصریح‎‌کرد: از فرصت‌هایی که در بخش گردشگری است غافل شده‌ و فرصت‌سوزی کرده و از ظرفیت‌ها بهره نبرده‌ایم.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان‌اینکه بندر آستارا از لحاظ تاریخی و طبیعی غنی است و ما از این‌ها غافل شده‌ایم، اظهارکرد: با توجه به بخش گردشگری و سرمایه‎‌گذاری در این حوزه می‌توانیم علاوه بر جذب گردشگر برای جوانان و مردم منطقه اشتغال‌زایی کنیم.

 

مرحبا از تشکیل شورای گردشگری در آستارا خبر داد و گفت: در این شورا مسائل مربوط به گردشگری مدیریت و در آن برنامه‌ریزی می‌شود و این شورا تصمیم‌گیرنده خواهد بود و جوانان مثل شما نیز باید به این شورا خوراک فکری بدهید.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت با اشاره به اینکه نیاز سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف داریم و سرمایه‌گذاری‌ها ما باید هدایت شده بوده و از سرمایه‌گذاران واقعی حمایت شود، اضافه‌کرد: با چند سرمایه‌گذار در حال مشورت و مذاکره هستیم تا در بخش‌های مختلف در آستارا سرمایه‌گذاری کنند.

 

مرحبا با بیان‌اینکه پیشنهاد ثبت روز ملی آستارا را ارائه داده‌ام، گفت: سالروز ریشه‌کنی بی‌سوادی در آستارا برای ثبت ارائه شده و در این روز برنامه‌های مختلفی برای اجراء پیش‌بینی شده است.

 

گفتنی است، در پایان این نشست، احکام اعضای جدید کارگروه‌های مجمع مشورتی نظام مسائل آستارا به آنان اهداء شد.

کد خبر 1196329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha