شهردار آستارا از ایثارگران و خانواده‌های شهدا تجلیل کرد

شهردار بندر آستارا از ایثارگران و خانواده های معظم شهدا پرسنل شهرداری این شهر مرزی و بندری تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیین تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا پرسنل شهرداری این شهرامروز ( جمعه ، ۲۴ تیر) به مناسبت دهه امامت و ولایت و هفته شهرداری‌ها با حضور رییس شورای اسلامی شهر و عادل نیرودل عضو شورای اسلامی شهر در محل دفتر کاری شهردار برگزار شد.

 

«میثم الوان‌پور» در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام، اظهارکرد: اقتدار و امنیت کنونی کشور را مرهون شهدا و رشادت‌های رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل هستیم.

 

شهردار بندر آستارا افزود: خون شهدا انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کرده و به برکت خون پاک آنان امروز ایران اسلامی در همه بخش‌ها و عرصهها به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است.

 

وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام است و باید راه آنان را با تمام توان ادامه دهیم.

 

الوان‌پور تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران را وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان‌کرد: دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران انقلاب و دوران دفاع مقدس یک امر نیک و پسندیده است و باید تداوم داشته باشد.

 

گفتنی است، در پایان این آیین ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا پرسنل شهرداری شهر مرزی بندر آستارا با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

کد خبر 1196338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha