آغاز مجدد محافل انس و معرفت در مکه مکرمه

محافل انس و معرفت بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه، بعد از وقفه کوتاه در ایام تشریق، از روز گذشته در چهار هتل محل اسکان حجاج ایرانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محافل «انس و معرفت» در مکه مکرمه همزمان با ورود زائران کشور به مکه مکرمه آغاز شده و تا پایان عملیات حج ادامه خواهد یافت. 


چهار محفل در مکه مکرمه برگزار شد. هتل ویولت 1 در ساعت 17 میزبان حجاج ایرانی بیت‌الله الحرام بود که نوای ملکوتی آیات قرآن را با تلاوت قاسم رضیعی، قاری بین‌المللی قرآن کریم استماع کردند. در ادامه بعد از منبر حجت‌الاسلام صمدی یزدی،‌ خطیب بعثه مقام معظم رهبری، حاج علی فراهانی اشعاری به مناسبت میلاد امام هادی(ع) قرائت کرد.


در مراسمی که همزمان در هتل «سناف اندر» مکه مکرمه با نوای گرم حاج میثم مطیعی برگزار شد، حجت‌الاسلام رضایی آدریانی به سخنرانی پرداخت. تلاوت قرآن مسعود نوری، قاری بین‌المللی قرآن کریم فضای معنوی این محفل انس را عطرآگین کرد.


دو محفل دیگر انس و معرفت نیز در ساعت 22 برگزار شد. در هتل اعمار فورم A بعد از قرائت آیات نورانی قرآن با صدای مجتبی پرویزی و سخنرانی حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، حاج علی فراهانی به شعرخوانی و مدح مقام امام هادی(ع) پرداخت. 


هتل رفاف المشاعر نیز میزبان محفل انس دیگری بود. در این مراسم بعد از قرائت قرآن مهدی سعادتی‌کیا، حجت‌الاسلام صمدی یزدی به سخنرانی پرداخت و سپس زائران بیت‌الله الحرام از مداحی و منقب‌خوانی حاج میثم مطیعی در مدح اهل بیت(ع)‌ بهره‌مند شدند.

کد خبر 1196339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha