برگزاری اختتامیه دومین هفته قرآن و عترت در استان کرمانشاه

کرمیان گفت: مراسم اختتامیه دومین هفته قرآن و عترت در استان کرمانشاه برگزار و از برگزیدگان رشته ها مختلف تجلیل می شود.

محسن کرمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به مراسم اختتامیه دومین هفته قرآن و عترت در استان گفت: این برنامه ها از دی ماه سال ۱۴۰۰ با تنظیم فراخوان و اطلاع رسانی کامل در سطح استان در رشته های مختلف هنری شامل هنر های تجسمی (خوشنویسی، گرافیک، تذهیب و …) و رشته های فرهنگی شامل نشست ها و محافل ادبی - شعر و قصه گویی و در رشته های قرآنی شامل حفظ و قرائت قرآن کریم در رشته های مختلف و با حضور رده های مختلف سنی پذیرای متقاضیان سطح استان  اجرا شد.


رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه ،افزود: در این مراسم از حدود ۷۰ نفر از برگزیدگان رشته های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی تجلیل خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: رویکرد برنامه‌های اجرایی هفته  قرآن و عترت در استان بر مبنای فرهنگی و قرآنی و با هدف توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی برنامه‌ریزی شده است و مطلع نخست این هفته برپایی محافل انس با قرآن خواهد بود.

 

کرمیان تصریح کرد: در برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه سبک زندگی اسلامی و سیره ائمه معصومین(ع) که باید به زندگی مردم وارد شود برنامه‌ریزی شد.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه،اظهار کرد: با توجه به مشکلات مختلف از جمله شیوع بیماری کرونا، خوشبختانه آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری آثار ان شاءلله در آئین اختتامیه از پذیرفته شدگان تجلیل می شود.

 

وی گفت: در برنامه اختتامیه از خانواده شهدای قرآنی، تعدادی از فعالان قرآنی سطح استان و عوامل برگزاری برنامه های دومین هفته قرآن و عترت استان تجلیل خواهد شد.

کد خبر 1196357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha