بزرگترین و مهمترین تصمیمات و قراردادهای فرهنگی در شورای  فرهنگ عمومی گرفته می شود

صفدری گفت: شورای فرهنگ عمومی عالی ترین شورای سیاست گذاری فرهنگی درکشور است که بزرگترین و مهمترین تصمیمات و قراردادهای فرهنگی در آن گرفته می شود.

علی صفدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شورای فرهنگ عمومی به عنوان یکی از شوراهای اقماری شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه وزارت فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی فعالیت دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در شورای فرهنگ عمومی نباید موضوعی بررسی شود که گزارش کار باشد چون از مسیر خود خارج می شود و تصمیمات اجرایی نخواهد داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: ساختار این گونه است که در کشور، استان و شهرستان به صورت کمیته های مختلف برنامه ها جمع آوری می شود و اولویت های استان ها مورد بررسی قرار می گیرد.

 

صفدری تصریح کرد: به دستور رئیس جمهور  جلسات شورای فرهنگ عمومی در سطح کشور باید منظم برگزار شود. در خصوص فعالیت های فرهنگی و تصمیم گیری های شورای فرهنگ عمومی باید توجه داشت که کار های فرهنگی با ابلاغ و دستورالعمل انجام نمی شوند و توجه به حلقه های میانی از جمله مواردی است که می تواند راهگشا باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: باید با کمک صدا و سیما مستند هایی آماده کنیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جوانان این نسل انتقال بدهیم. ما با تمام توان پای کار هستیم و جلسات شورای فرهنگ عمومی را با حضور نماینده به صورت منظم برگزار خواهیم کرد.

 

کد خبر 1196362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha