توزیع بسته‌های معیشتی عید سعید غدیر خم توسط کانون فرهنگی هنری امامزاده عبداله ملایر

حبیبیان گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت و همزمان با روز عید غدیر تعدادی بسته گوشت بین خانواده های نیازمند شناسایی شده به همت کانون و کمک خیران توزیع می شود..

 ««شیرین حبیبیان» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر، گفت: کانون امامزاده عبدالله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر با اشاره به فعالیت های این کانون در حوزه های مختلف افزود:  همزمان با دهه ولایت و امامت برنامه های مختلفی در ابن کانون در حال اجرا و برگزاری است

 

 وی  از برگزاری جشن بزرگ قربان تا غدیر د ابن کانون خبر داد و گفت: این جشن با همکاری پایگاه شهید مطهری اجرا شد.

حبیبیان همچنین از برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و انجام مشاوره های رایگان توسط کانون خبر داد و افزود:  برگزاری مسابقه نقاشی غدیر برای کودکان ونوجوانان برگزار می شود.

 وی افزود: بعد از جمع آوری نقاشی ها در روز عید غدیر قرعه کشی و به بهترین آثار جوایزی اهدا خواهد شد.

 وی در ادامه از توزیع کمکهای موردی در این ایام به خانواده های نیازمند به همت خیرین و کانون خبر داد و گفت: همچنین تعدادی بسته گوشت نیز در روزعید غدیر در بین خانوادهای نیازمند توزیع می شود.

 وی برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، برگزاری جشن، ختم صلوات و قرآن در فضای مجای توسط اعضا و ... فضا سازی و ... از دیگر برنامه های این کانون در دهه ولایت و امامت برشمرد.

کد خبر 1196363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha