وبینار امام علی(ع)؛ الگوی معنویت، عدالت، وحدت برگزار می‌شود

وبینار امام علی(ع)؛ الگوی معنویت، عدالت، وحدت روز دوشنبه، ۲۷ تیرماه با همکاری مشترک رایزنی‌های فرهنگی ایران در صربستان و بوسنی هرزگوین به زبان صربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وبینار امام علی(ع)؛ الگوی معنویت، عدالت، وحدت روز دوشنبه، ۲۷ تیرماه ساعت ۱۷ به وقت بلگراد و ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران با حضور اندیشمندانی از صربستان و بوسنی هرزگوین به زبان صربی برگزار می‌شود.
در این نشست مجازی، رشید حسن پور، سفیر جمهوری اسلامی ایران در صربستان، صباح الدین شاریج، استاد علوم اجتماعی و پژوهشگر بوسنی و هرزگوین، عمار اماموویچ، پژوهشگر و مترجم بوسنی و هرزگوین و الکساندر (صلاح) دراگوویچ، پژوهشگر، مترجم و نویسنده بلگراد، سخنرانی می‌کنند.
سعید خلیلویچ، مدیر مؤسسه علوم اسلامی قم بلگراد، تئودور رادوانوویچ، دانشجوی دکتری در رشته شرق شناسی دانشکده ادبیات دانشگاه بلگراد و سرجان مارکوویچ، نویسنده و مدیر انتشارات اوتوپیا بلگراد نیز از دیگر سخنرانان این نشست هستند.
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به نشانی اینترنتی https://www.skyroom.online/ch/ansari_mohammad/seminar-velayat مراجعه کنند.

کد خبر 1196413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha