همایش«خانواده شاد و اسلامی» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در ابهر برگزار شد

در راستای اجرایی نمودن طرح کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی و در جهت تحکیم بنیان خانواده، همایشی با موضوع خانواده شاد و خانواده اسلامی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان ابهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کارگاه آموزشی با محوریت تحکیم بنیان خانواده با عنوان خانواده شاد به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، مؤسسه فرهنگی و قرآنی کوثر، حوزه علمیه خواهران فاطمیه ابهر، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر و همکاری اعضای کمیته فرهنگ و خانواده شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابهر در محل حوزه علمیه ابهر برگزار شد.

 

در راستای طرح کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق مؤسسات فرهنگی و قرآنی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از ابتدای سال جاری با برگزاری کارگاه های آموزشی و برنامه های فرهنگی و هنری مختلف به اجرا درآمده است، مجموعه کارگاه هایی در راستای تحکیم بنیان خانواده در این شهرستان برگزار می شود.

 

در کارگاه خانواده شاد که به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور و سخنرانی سعید عزیزی روانشناس و مشاور خانواده در محل حوزه علمیه فاطمیه برگزار شد، ایشان ضمن تعریف شاخص های یک خانواده از منظر قرآن و حدیث و سبک زندگی ایرانی اسلامی، راهکارهایی برای پیشگیری از آسیب های احتمالی و بهبود روابط زوجین در روایات اسلامی مطرح نمود.

 

سعید عزیزی در ادامه با اشاره به تبیین جایگاه خانواده و تأکید بر داشتن آرامش در زندگی که منجر به استحکام و پایداری خانواده می شود در خصوص تأثیر نگرش همسران به زندگی و تکنیک های همسران با یکدیگر توضیحاتی ارائه نمود.

کد خبر 1196423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha