دهه امامت و ولایت فرصتی برای یادآوری ساختارهای اصلی اسلام است

غلامی با بیان اینکه دهه امامت و ولایت فرصتی مناسب برای ارائه مباحث عقیدتی و ولایی و همچنین یادآوری مجدد ساختارهای اصلی دین مبین اسلام است گفت: باید نقش اهل‌ بیت (ع) در جلوگیری از انحراف دین مبین اسلام بازگو شود.

«مسعود غلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت اظهار کرد: غدیر تکمیل کننده‌ بعثت همه‌ انبیا است که اگر این روز بزرگ نبود، رسالت پیامبران ناقص می‌ماند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک با بیان اینکه دهه امامت و ولایت فرصتی مناسب برای ارائه مباحث عقیدتی و ولایی و همچنین یادآوری مجدد ساختارهای اصلی دین مبین اسلام است افزود: باید نقش اهل‌ بیت (ع) در جلوگیری از انحراف دین مبین اسلام بازگو شود.

 

وی اذعان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، مسئله غدیر غیر از جنبه‌ای که شیعه آن را به عنوان اعتقاد قبول کرده، اصل مسئله ولایت هم مطرح شده و این دیگر شیعه و سنی ندارد.

 

غلامی تصریح کرد: اگر امروز مسلمانان جهان و ملت‌های کشور‌های اسلامی، شعار ولایت اسلامی سر دهند، بسیاری از راه‌های نرفته و گره‌های ناگشوده امت اسلامی باز خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: مجموعه‌های فرهنگی به ويژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند با برپایی مواکب، اطعام و برگزاری مراسمات جشن و سرور در جهت گسترش فرهنگ غدیر گامی مهم برداشته باشند.

 

مدیر کانون شهید آوینی اندیمشک خاطر نشان کرد: از مهمترین اقداماتی که می‌توان در این زمینه انجام داد، توزیع کتابچه خطبه غدیر با ترجمه‌ای آسان و روان به صورت رایگان بین مردم است.

 

کد خبر 1196424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha