حمایت از فعالیت های دانش بنیان در سازمان اتکا یک فرمان است

اعلمی در حاشیه مراسم قدردانی از پیشکسوتان این سازمان گفت: تقویت رویکرد حمایت از فعالیت های دانش بنیان برای ما فقط شعارسال نیست، بلکه یک فرمان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا در حاشیه مراسم قدردانی از پیشکسوتان این سازمان گفت: تقویت رویکرد حمایت از فعالیت های دانش بنیان  برای ما فقط شعارسال نیست، بلکه یک فرمان است گفت: به منظور حمایت از فعالیت های دانش بنیان، با معاونت علمی ریاست جمهوری در تعامل و تبادل دانش هستیم تا بتوانیم این رویکرد را در زیرمجوعه های تولیدی و صنعتی سازمان اتکا ایجاد و تقویت کنیم.

 

اعلمی با اشاره به دستاورهایی این سازمان در حوزه های مختلف ازجمله طیور وکشاورزی افزود: موفق شدیم چند نمونه از بذرهایی که جزو اقلام وارداتی هستند را تولید کنیم و امیدواریم نه تنها دراین حوزه خودکفا شویم بلکه بتوانیم جزو صادرکنندگان بذر به دیگر کشورها باشیم.

 

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع خانگی ما وارد کننده بودیم گفت: از زمان دریافت فرمان مقام معظم رهبری، خط تولید چهار محصول را با همکاری شرکت های دانش بنیاد راه اندازی کردیم و به زودی به بهره برداری خواهیم رساند.

 

مدیرعامل سازمان اتکا با اشاره به اینکه سازمان اتکا سازمانی پویا است و حرکت جدی به سمت رشد و تعالی وکمال دارد، اظهار کرد: قصد داریم در تمامی شاخه هایی که اتکا فعالیت دارد، نخبگان را استخدام کنیم.

 

 اولویت استخدام با فرزندان بازنشستگان و کارکنان نیروهای مسلح است

 

اعلمی گفت: به منظور اشتغالزایی و بهره مندی از نیروهای متعهد و نخبه، اولویت استخدام در این سازمان با فرزندان بازنشستگان و کارکنان نیروهای مسلح است.

 

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز سازمان اتکا،کیفیت است اظهارکرد: در صنایع، کارخانجات و شرکت های تولیدی زیرمجموعه سازمان اتکا و حتی درشرایط تحریم کیفیت را مد نظر داریم .

 

مدیرعامل سازمان اتکا افزود: شاید خیلی ازتولیدکنندگان داخلی رعایت استاندارد برایشان شاخص و معیار باشد، اما در سازمان اتکا، ما سخت گیرانه عمل می کنیم و بیش از استاندارهای معمول کیفیت را رعایت می کنیم.

 

اعلمی با اشاره به اینکه هم خط تولید و هم مواد اولیه در درون سازمان اتکا قرار دارد، گفت: سعی داریم محصولات تولید شده را بخصوص کالاهایی که نام اتکا روی آنها درج می شود، از نظر کیفی بررسی کنیم تا هیچگونه  اثر سویی بر روی مصرف کننده و حتی محیط زیست نداشته باشد.

کد خبر 1196467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha