برپایی کاروان شادی به مناسبت جشن عید غدیرخم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری کاروان شادی در روز عید سعید غدیرخم در بجنورد خبرداد و گفت: این مراسم ساعت ۱۷ روز دوشنبه همزمان با عید سعید غدیر خم از میدان شهید بهشتی بجنورد آغاز و به سمت پارکت شهر انجام می شود.

حجت الاسلام «جلیل محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری جشن محوری به مناسبت عید غدیرخم به صورت کاروان شادی در بجنورد خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 17 روز دوشنبه بیست و هفتم تیرماه همزمان با عید سعید غدیر خم از میدان شهید بهشتی بجنورد آغاز و به سمت پارکت شهر انجام خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین از برگزاری برنامه های متعددی به همین مناسبت اعم از برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی در مسیر راهپیمایی، اهدای جوایز به شرکت کنندگان در مراسم محوری مرکز استان و برپایی سفره های عیدانه خبر داد.

 

حجت الاسلام محمدی، اهدای جهیزیه به نوعروسان و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان، اطعام و برپایی سفره های غدیر در مناطق مختلف استان، برگزاری جشن های مختلف مردمی در محلات و نواحی مختلف به ویژه روستاها، برگزاری جشن شادی در محل بش قارداش توسط شهردای را به دیگر برنامه های مناسبتی عید غدیر افزود.

 

وی اظهارکرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان سادات در این ایام هم یکی دیگر از برنامه های مدنظر است.

 

کد خبر 1196480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha